• Vai visas preces var iegādāties uz vietas veikalā?        Visas preces vari apskatīties un iegādāties uzreiz Čaka ielā 22 veikalā TEV maksājot uz vietas skaidrā naudā vai ar bankas karti, bet ja vēlies veikt pasūtījumu attālināti un izņemt to veikalā, tad vari maksāt arī  ar bankas pārskaitījumu.
  • Ko darīt, ja izvēlos preci, ielieku to grozā un parādīts, ka tā ir izpārdota?     Mūsu veikalā ir daudz autordarbu, kas savā ziņā ir unikāli un pieejami vienā eksemplārā.

Veicot pirkumu tu izvēlaties sev kāroto preci un spied pogu:        Ielikt grozā   

Ja pēc tam parādās uzraksts:                                                                                      Izpārdots   

 Tas nozīmē, ka prece ir TAVĀ grozā un "izpārdots" rāda, lai citi, kamēr vēl neesi noformējis līdz galam pasūtījumu, šo vienīgo eksemplāru nevarētu nopirkt ātrāk par tevi!

Grozu meklē datora ekrāna labajā vai kreisajā pusē (katram tas ir individuāli)!

Ar mobilo lietotni ir vienkāršāk - pēc pogas "ielikt grozā" nospiešanas, grozs tev parādās ekrānā.(atsevišķos gadījumos - ekrāna apakšdaļā)

  • Kā un kur pievienot atslēgas vērdu, lai saņemtu atlaidi?     Ja notiek akcijas ar atlaidēm kādai preču grupai, tad par to informējam sākumlapā. Ieliekot akcijas preci grozā, tai uzrādās pamatcena, tev lodziņā "Atlaides kods" jāieraksta noteiktais atslēgvārds un šī darbība jāapstiprina ar pogu "Iesniegt"

  • Pēc pasūtījuma veikšanas nevaru atrast rēķinu.     Pēc pasūtījuma noformēšanas rēķins automātiski tiek izsūtīts uz tavu e-pastu. Pievērs uzmanību  - tas, neatkarīgi no mūsu uzstādījumiem, var nonākt arī SPAM sadaļā.
  • Kā labāk iegādāties plīstošas un trauslas lietas?     Trauslas vai plīstošas lietas sūtam tikai ar Omniva starpniecību vai vari klātienē saņemt Čaka ielā 22 veikalā TEV
  • Kā es uzzināšu, ka prece man ir izsūtīta?     Nododot pasūtījumu pārvadātājam, uz tavu e-pastu tiks izsūtīts izsekošanas kods(pārbaudi arī SPAM savā e-pastā). Ja izvēlies saņemt pasūtījumu Čaka ielā 22, uz tavu e-pastu tiks izsūtīts uzaicinājums ierasties izņemt pasūtījumu un pārējā svarīgā informācija.
  • Ja prece nederēs, vai to varēs atgriezt bez maksas?  Ja preci iegādāsieties ar piegādi Omniva pakomātā, tad gadījumā, ja prece jums neder, to varēsiet atgriezt bez maksas.
  • Kā saprast kādā krāsā ir prece?     Neaizmirsti, ka uz ekrāna prece var izskatīties citā nokrāsā, sīkās detaļas, piemētam, kā lentītes var būt citā krāsā vai ar citu ornamentu. Ja vēlies precizēt nianses, sazinies ar mums.
  • Vai cenas veikalā atšķiras no e-veikala cenām?     Daudzām plīstošām lietām cenā iekļauts pakalpojums par trauslu lietu transportēšanu. Veikalā cena var atšķirties. Tāpat akciju preces var atšķirties, jo ne vienmēr precēm, kurām ir akcija e-veikalā ir akcija uz vietas vai otrādi.
  • Ko darīt neskaidrību gadījumā ?     Ja rodas kādi jautājumi - droši raksti, zvani un mūsu komanda tev palīdzēs pēc iespējas ātrāk rast atbildi uz taviem jautājumiem.

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.